Random

Sitter just nu och kollar på kent-intervjuer och garvar för mig själv.
Sen blir jag larvigt glad bara av att se dem.

Om lite mindre än en timma är det mat och såntdär.
Ikväll händer nog ingenting. Jag ska i alla fall försöka somna tidigt.
Är så jsukt trött idag att jag skulle kunna gå och kägga mig nu och sova tills i morgon känns det som.
Rätt skönt det skulle vara ändå. Bara krypa ner under ett varmt täcke och sova ihjäl!

Menmen. Ska väl räkna matte och lyssna på kent innan jag somnar i alla fall.
Känns ganska gött.

Ha det bra!
puushej!


Kjol.


Ni får en bild på hotellrummet med. Men Amanda ville inte vara med.


Och Kristin nyss det bästa hon sagt på länge.
"Han är rätt snygg, Jocke Berg.."  höhö.


Kommentarer
amanda din vän

det har kicken feting rätt i :']



hahah, jag garva också ihjäl. när sami käka gurka, oh när jocke sa nått i stil med : åhhh nej. oh gör rolig min. haha söta gubbar, jao. oh jävla klinkers x)

2010-03-01 @ 16:42:29
URL: http://femavtryck.blogg.se/
a

men min vän följ med då? om du känner att du har pengar oh verkligen vill så pratar jag mer elin oh hit oh dit sen fixar vi det. skulle va super kul om du följde med såklaaaaaaaaaaart.

:D

2010-03-01 @ 20:36:00
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0