snabb uppdatering


Morsning!

Igårkväll gick jag och la mig tidigt och sov nog vid kvart i nio. Så skönt! :)
Så nu är jag utvilad, men sur för att jag förlorade mot någon katig sak på betapet.. haha.

Har slutat för ett tag sen, känns bra! Och snart är det mat, sen plugga engelska, en sväng till ica för att köpa läsk, och sen blir det party! awesome! Gillar däremot inte att vi går till fyra i morgon.. kan bli jobbigt.
Men sen är det iaf lov! LOVE IT!
Ska bara ligga hemma och flöta hela lovet ungefär ;) Eller aa, ska vara barnvakt åt Adam och Agnes med min vän, Amanda, och så kommer Maja och kanske Kicken och hälsar på. Kommer nog bli kul!

Nu är det dags för lunch, så vi hörs kanske senare!
Har inte så mycket tid till att blogga idag så det märks ju hur det blir med den saken.

HUGS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0