Söndag


Usch. Har jag sagt hur mycket jag hatar söndagar? Om inte så vet ni från och med nu att det är den värsta dagen på hela veckan. Nu har jag söndagsångest. Vart tog torsdagen, fredagen och lördagen vägen hallå!? Var ju ledig då och tiden skulle gå så sakta och det skulle vara evigheter kvar till skolan igen. Men icke. Tiden har bara rusat förbi och ikväll åker jag tillbaka till Gamleby igen.

Annars finns inge speciella planer för dagen. Slappa mest och ha ångest för att jag inte pluggar.
Gud vad lat jag har blivit! Pluggar ju aldrig längre. Inte ok! Tror jag pluggade för mycket under högstadiet,
och jag menar, då behöver man ju knappast plugga!? Så nu, jaa, nu orkar jag aldrig plugga längre.
Känner att det kommer gå lika dåligt hur som. Så ja.

För att få något roligare att tänka på så låg jag igårkväll och planerade jag jag måste på en Kentkonsert till innan hultsfred, eller efter. När de spelar i Stockholm igen kan det bli lite knappt, eftersom det är dagen efter Lasse i Västervik (eller dagen innan?), men kanske skulle kunna gå att åka till Göteborg i Augusti? Vore awesome!

Nu kurrar magen, så bäst att gå ner för att försöka hitt något att äta.
HUGS!

Lite Gamleby bilder (för att kanske bli liiite sugen på att åak dit);


Okej, det blev bara två men det får duga. Nu måste jag äta!


Kommentarer
Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 12:02:08
URL: http://hahaha.blogg.se/
Majaaaa

HEJ MATILDA. Jag saknar dig din flygande ekorre. Vi ses ikvvvvv, PUSS !! majsbajs.

2010-03-14 @ 12:42:04
JuliaOfSweden

Hejju sötis ♥

Riktigt, söt blogg, kika gärna in på min jag har just frågestund :)

Skulle vara riktigt glad om du ställde lite frågor ! Kram :)

2010-03-14 @ 14:48:47
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0