@ svenskalektion


Godmorgon sunshines!

Känner att jag är på ganska bra humör idag, trots att massa plugg väntar efter skolan.
Just nu har jag svenska men är färdig så tänkte passa på att blogga mm här där internet funkar.

Känner också att jag uppdaterar lite dåligt.. men har rätt mycket plugg nu och internet strular jämt.
Så inte så lätt. Tror jag lider utav lite bloggtorka också.. ajaj.

Igårkväll blev det trots allt innebandy, lika kul som vanigt! :)
Kändes skönt att röra lite på sig med, har inte gjort det på länge, jag har blivit allt för lat ;)
Och efter innebandyn var det bara att sätta sig och plugga kemi.. Känner att det kommer gå åt h-vete idag.
wey.


Pluggkväll..

det sög..

och jag fick rycket..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0