tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen


Känner att jag inte är på mitt bästa humör idag..
Vet att jag måste plugga massa och att jag borde bestämma mig...
Hemlängtan har jag med. blööööööö.

Får se om det blir innebandy ikväll, annars blir det plugggggggggaaaa.

Hinner nog inte skriva mer idag, så vi hörs la.
puss.


(internet är inte min bästa vän idag känner jag, det vill inte riktigt funka så några bilder går inte att ladda upp.. hdsufoijasoifsaik på det. ni får klara er utan helt enkelt.)


Kommentarer
amanda

Snigel :(

läs dina fina post it lappar i ditt rum så ska du se att det blir bättre :)



jag hatar att oslo ligger i norge.



Jag hatar att jag inte kan prata med dig om ditt spykiska tillstånd.



alltså... jag hatar lite att jag inte är hemma.



skriv nått långt komplicerat pm om du vill få ur dig några dumma tankar, ok?

2010-03-23 @ 13:18:48
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0