vi har väl inga hemligheter kvar

Nu har jag äntligen slutat!
Snacka om seg dag. Jag är trött och på lite halvdåligt humör och har bara haft tråkiga lektioner.

Snart är det fika och en god kopp te som gäller! Yey.
Efter det drar vi nog ner till ica. Får väl se om jag kommer hem med frukt eller godis. Det bästa vore ju inget utav det. haha. Men är så jäkla godissugen! Kan bli svårt att inte köpa en sån där billig chokladkaka. Lär ju ha ångest sen iaf, när jag ätit upp allt. Inte ok! höhö.

Resten av dagen ska jag plugga inför engelska provet i morgon. suck.
Lägger nog ner det efter ett tag och lyssnar på Kent istället. Mycket bättre!
Ansgar & Evelyne har redan spelats 70 idag! Helt underbar.

HUGS.


Dagens. Väldigt färgglatt måste jag säga! WOHO!
(Tycker att det är snyggt med grönt golv, blått lakan och brunt täcke! Men lyckades glömma mina lakan så fick ta en uppsättning ur Morgans lager. haha)



Kommentarer
amanda

så fin du är min vän :) oh ännu finare hål där i byxan! hihi

2010-03-03 @ 16:18:00
URL: http://femavtryck.blogg.se/
nela

ansgar & evelyne är världens underbaraste låt.

2010-03-05 @ 17:33:08
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0