AAHRRRRR

Okej. VA DU VILL MEJ!? Jag får snart psykbryt på den här sega och jävligt trögfattade datorn, och det här otroligt sega internet!

Headern syns tydligen inte nån stans? Kan inte göra så mycket åt saken heller. Det störda är att jag kollade ju så att allt var fixat och klart och som det skulle igår, och sen sparade jag och allt var fortfarande som det skulle, men vad nu!? Tror att någon vill mig nåt..
Ska försöka hinna med att fixa det i morgon kväll. Kommer få göra om allt.. kuuuuul. Tur att inte jag gjort mallen och hade varit tvungen att göra hela den. iaf.. Kommer hem ganska så sent i morgon och ska iväg direkt igen så det märks ju om jag hinner, annars kommer den upp på fredag! Loooovar.

Jajaja.
Annars då? Jovars. Vädret är aaaaaaaaasbraa! Love it.
Sen är det party ikväll. Vore ju kul att gå faktiskt. Meeeen, har jag råd? NEJ! Då är man fattig alltså. :(
Klaga klaga klaga.

Men puss på er!



Today.


Kommentarer
amanda

Jag ser headern :)

2010-05-11 @ 12:08:13
URL: http://femavtryck.blogg.se/
Anonym

fin blogg :)

2010-05-11 @ 14:06:25
URL: http://bellechica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0