ångest! ååååångeeeest!

ååååh, vill verkligen inte till Gamleby! Funderar skarpt på att skita i de här tre dagarna och vara hemma istället, men det är ju som sagt bara tre dagar, och jag har skitmycket som måste bli klart men aaaah. VILL INTEEEE!!!
Skulle ju spara lite pengar om jag inte åker.. Har så sjukt dåligt med pengar nu, och har kommit på 137218973812 saker som jag måste köpa! Hatar det! Plus att jag inte har ett öre kvar på mobilen och måste fylla på den. Fan alltså, det är inte lätt när det är svårt!

Ska väl börja packa nu så att jag har det klart. (om jag nu åker..)


Emmène-moi aussi loin que possible
[Ta mig med så långt bort som möjligt]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0