Bella & Tyra show

Har precis kollat på Bella & Tyra show, och måste säga att jag satt här och var nervös innan det började bara för att Kissie skulle vara med? hahah! Iaf, tyckte att det var ganska underhållande när Alexandra aka Kissie gjorde bort sig så mycket som hon gjorde. Hon skakade ju bara av sig allt, och kunde inte ens svara ordentligt på frågorna. Hon var ju också helt inställd på att vara elak. haha, ja herre. Det kan inte vara lätt alltså.

Nog om det.
Ska snart äta lite och efter det ska jag nog börja plugga lite. Fick reda på att min systers barn kommer hit i morgon och stannar tills på söndag. Ni kan ju själva föreställa er hur svårt det är att försöka plugga när två ungar på 4 och 8 år springer runt och frågar "SKA VI LEKA!?" en gång i kvarten. MINST! Antingen det eller "jag har inget att göra.." och så låter det som att de ska börja gråta.. Okej, kanske inte riktigt så illa. Det blir nog allt trevligt :) De kan ju trots allt vara de sötaste som finns ibland!

See yah!




PS: håller på att fixa med bloggen så att ALLA kan se headern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0