Chilledill

Har haft en lugn dag utan att nåt speciellt har hänt. Har bara suttit vid datan och pillat med den nya bloggen (som jag inte kan bestämma mig om jag ska byta till..) och varit ute och bara softat!

Nu tänkte jag faktiskt göra lite engelska innan Grey's Anatomy börjar, och sen packa innan det bär av till Gamleby.
Kom fram till att det här är den sista hela, vanliga veckan innan sommarlovet nu. Känns helt sjukt.
Nästa vecka går vi bara till onsdag eftersom det är kristi himmelfärdsdag på torsdag, och veckan därpå har vi komledigt på måndan, och resten av veckan ska vi inte ha några vanliga lektioner utan bara förbereda inför grönt veckoslut, och efter det är det praktik i två veckor och sen är det typ tre dagar tills sommarlov? Herre.. Inte mycket att hänga i julgranen..

Jaja. Bäst att börja med engelskan.
Vi hörs i morgon igen!

Hugs.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0