Dessa tält..

Började klockan åtta och sluatde halv tre. Där emellan har jag enbart satt upp partytält till Grönt Veckoslut.
Så härmed hatar jag tält för vissa är omöjliga att få ihop och jag har inte så mycket till tålamod.. hehe.

Nu sitter jag inne hos Maja och Kicken och hade tänkt plugga lite, men vi får väl se hur det går med det ;) Maja och Kicken sprang iväg nån stans för att göra klart ett arbete och jag hade ju då tänkt att jag skulle ta lite hjälp av Maja med svenskan, eftersom varken hon elelr jag gjort den.. men ja, får väl spela betapet eller nåt annat kul så länge :)

See yah!


PS. Är medveten om att headern inte syns, bara så att ni vet ;) Men har bett om hjälp så hoppas på att få det snart!


Today. Kul att man ser ut som en liten barnunge.. BWÄÄÄÄ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0