ett varmt bad med fin musik.

Hallå!

Har varit uppe sen klockan åtta, ojoj, inte dåligt! Har dock inte gjort mer än att sitta vid datorn och spela spel på facebook. awesome. På tal om fb så har pappa börjat hota mig med att skicka en vänförfrågan nu när han skaffat det, enbart för att han ska kunna spela spel. haha.

Har precis ätit lite rester från den exotiska brickan som vi åt igår, och kollat på Bella & Tyra Show (särskilt den här) och nu tänkte lägga mig i ett varmt bad, känner mig så himla ofräsch.

Och btw, min fot mår bättre idag! AWESOME! Dock inte helt okej, men det får la gå.

jaja, vi hörs när jag kommit ur badet.

Puss!





Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Ha en trevlig första maj :)

2010-05-01 @ 12:00:05
URL: http://sofija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0