God morgon!

Fredag och solen skiner. Fast om jag inte minns fel så började också gårdagen så men slutade sedan med massa jävla regn. Hoppas iaf på att det håller i sig tills ikväll för då ska det grillas! Premiär för i år faktiskt! Om man bortser från grillningen i stugan för ett tag sen.. hehe.

Sista dagen på Effect också. Hela veckan har varit bra, men jag är glad att jag bara har en veckas praktik istället för två som alla andra har faktiskt. (hatar att praktisera..)
Så idag ska jag fira med att gå ut och köpa nåt att äta istället för att ha med mig matlåda. Får väl bli nåt billgt.. Som en Billy's! Värsta lyxmaten! ;)

Jaja, vi hörs lite senare för nu ska jag snart börja ringa massa samtal..
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0