hello sunshine

Jahaja. Idag är det söndag iaf.
Känns som att jag inte gjort ett skit idag, vilket kan stämma. Har bara gått omkring här hemma och kollat på när mamma grävt i alla land, samtidigt som jag dampat runt med hundarna. What a life!

Var ute och gick/sprang 4 km förut iaf. Känns skönt. Och nu känns det som att jag behöver gå och tvätta av mig lite.. Så så får det bli. Anatar att det blir sängen sen, eller om ett tag iaf.
Får ju inte glömma att nämna att Amanda min vän är här. Treevligt. Hon blir kvar här inatt och i morgon åker vi hem till henne och jag blir då kvar i Vimmerby hela veckan eftersom jag ska vara på Gyro och det går inga bra bussar ifrån den här hålan så.. ja :)

OCH JUSTE: såg den här idag, och garva ihjäl mig! hhahahahaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0