Morn' Morn'

Gick upp för snart en timma sen och har hunnit med att äta lite frukost och att studera vädret. HELT UNDERBART VÄDER IDAG!? Älskar att det regnar när jag ska jobba i kiosken eftersom det inte kommer lika mycket folk då ;) hehe. Så nu är det bara hålla tummarna för att det ska hålla i sej och regna hela dagen, och även i morgon också! Det stod ju i tidningen att det skulle bli regn i morgon iaf..

Jaja.
Jag har huuuuur mycket som helst att göra idag, plugg alltså. usch fy och blä! Har inte lust med det över huvud taget! Måste hinna bli klar med en hel del idag innan jag åker till jobbet eftersom Amanda kommer hit idag med, och vi ska se 70 filmer! ;) höhö.
jaha nehepp, bara sätta igång antar jag. Frågan är vad man ska börja med? Djurvården, djurvården, kemi (hatar att vi har kemiprov på tisdag och att jag knappt har tid till att plugga på måndag, känns ju bra..), hemprov i biologi eller kanske börja med alla frågor som vi ska besvara i svenskan? hmm..

Vi hörs väl senare då antar jag.. om jag inte drunknat i alla dessa böcker. Och om jag har det så lär jag väl skriva nåt tråkigt medans jag är på jobbet, i brist på annat att göra..


Pöss!


(två bilder från den nya bloggdesignen ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0