pinsamt!

Hallu!

Ligger och degar hemma hos Amanda min vän, och bli kvar här tills i morgon, trevligt!
Vi ska tillbringa kvällen tillsammans med ballerina kladdkaka, godispåsen och hyrfilmen! Awesome!

Kan ju alltid berätta lite kort om denna vääääligt lyckade dag.
Vaknade upp i stugan och frös. Lite senare var man fullt påklädd i mindre fina regnkläder och påväg till den årliga fisketävlingen. Tyckte att det var väldigt trevligt att vara de enda som hade såna där redit fina regnkläder. verkligen.
Roligast av allt var att han som tog emot anmälningarna trodde att Amanda var en kille. HAHAHA.
Vädret var iaf riktigt bra faktiskt. Men efter sådär fem minuter började det regna och det höll såklart på tills tävlingen var slut. PLUS att vi inte fick någon fisk och det nappade bara en gång. kuuuuuuuuuuuuuul.
Och så sist men inte minst, så drog vi då ner på stan när vi kom hem. För det första tog det hundra år för oss att bestämma vilken film vi skulle hyra, och när vi väl gjort det cyklade vi vidare till ica, och vi cyklade ordentligt. (Eftersom en liten kille på kanske sju åtta år sa det till oss, helt random..) Där skulle vi då köpa godis och ballerina, men vi hade bara 45 kr, så vi vägde godiset innan vi gick till kassan för att det inte skulle bli pinsamt närvi kom fram till kassan och vi inte hade råd. Vi kom fram till att det skulle kosta 44kr, men när vi kommer fram till kassan säger hon att det blir 46! Kul att inte kunna betala en lite fjuttig krona till.. verkligen. HAHAHA, så typiskt oss. skämmes tamefan.

jaja, nu har jag babblat på om massa skit såvi hörs i morgon när jag kommit hem!
Pöss!


[Här skulle jag lagt upp en sexig bild på mig och min vän i regnkläder och en när vi har grymt snygga hattar på oss, men internet är segt så jag skiter i det helt enkelt! Lika bra det kanske?]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0