Praktik - Dag 1 på Effect Reklambyrå

Hallå!

Dagen började med att jag gick upp klockan sex (och bussen går vid halv åtta.. ehe. Men vafan, jag var tvungen att duscha ju?) Gjorde mig i ordning och allt sånt där och gick sedan upp till bussen. Hade ju då redan innan räknat ut att resor för hela veckan skulle bli 170 kr, och så sa fadern min att jag skulle kunna köpa ett 10resor-kort.. Så jag tänkte ju att det inte kan bli mer än 200 kr, vilket var allt jag hade med mig, eftersom det annars skulle kosta 170 kr.. MEN, såklart så gjorde det det.. De räknar ju efter hur många zoner det är och det är tydligen två, så jag stod där i bussen och kunde inte betala allt. haha, känns som att sånt här händer allt oftare.. pinsamt.

Iaf. Var jäkligt nervös i morse, men när jag väl kom dit så släppte det lite.

Och vad jag gjort idag är inte mycket.. Hoppas på att det finns mycket mer att göra i morgon.. Har iaf blivit peppad för att ringa till en massa skolor.. Ska snacka massa och sedan fråga om jag kan skicka en plansch och om de kan sätta up den? Hann bara ringa en och gjorde mest bort mig. Snubblade på orden och hörde inte vad han sa. Lyckat. Jaja, han vet ju inte vem det var ändå ;) hehehehe.
Så alltså, dagen har varit helt okej, och jag ska nog inte behöva vara "sjuk" den här veckan som jag brukar vara annars när jag haft prkatik ;).

See yah! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0