sittin on tha toilet

Tjenare ;)

Är hemma hos Amanda min vän, och sitter mer precis på toan. hehe. Nej, gör varken nr 1 eller 2, utan sitter på locket och är Amandas "duschkompis", som hon alltid vill att jag ska vara när hon ska duscha.. Hatar det lite.. But that's what friends are foooooor, right? ;) Nu börjar datan att imma igen dock..

Annars så har jag nyss ätit ballerina kladdkaka (hur gick det nu med det där nya livet jag skulle börjat med igår?.. men detta räknas väl inte? eller? hihi)
Nu kom Amanda min vän ur duschen, och hon står just nu och visar hela rövhålet! :D För er som vill veta.
Ska snart in och titta lite på the OC. Älllskaar!

Ha det fint! :)


Vi kör väl en gammal godin från nyår! Bara för att liksom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0