söndag

Hallå!

Har varit sen klockan nio och hunhit med en dusch och kolla runt på massa fina klänningar. Det är ju faktiskt skolavslutning snart!? Känns ju helt wierd. Veckorna fram till sommarlovet lär ju gå grymt fort eftersom vi bara går tre dagar nu den här veckan, veckan därpå är jag kompledig på måndag (awesome!) och tisdag - onsdag ska vi förbereda inför grönt veckoslut , som är på fredag och lördag. Sen är det praktik i två veckor, men bara en vecka för mig för sista veckan ska jag vara på Gyro, skolan jag kanske ska byta till. Och sen är det två vanliga skoldagar kvar tills sommarlovet?

jaja.
Idag är det plugg som gäller, wääj. Ska fortsätta med biologin hade jag tänkt. Börjar jobba vid två så hinner väl inte komma så himla långt..

Vi hörs.
Puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0