sun day

Hallå!

Har mest sovit hela dagen och är därmed på bättre humör!
Älskar att jag har praktik i två veckor nu (fast för mig blir det bara en vecka, för nästa vecka ska jag vara på Gyro, skolan som jag kanske ska byta till, istället.) Jag sitter därför hemma hos mor och far och käkar godis! Det är nyttigt har jag hört?
Tur att vädret varit lite sämre idag så att jag inte kunnat haft sån jäkla ångest över att jag inte gjort något mer än att sova. Men nu som först är solen framme och vädret är toppen! Nästan så att jag överväger att gå ut och ta lite kort nu. Vore ju bra! Har knappt tagit några kort den här veckan och känner att jag behöver at lite nya snart!

Så i morgon börjar mitt nya liv ;) Kör en mamma. Hon säger jämt så, hehe.
Nej men allvarligt. För det första så ska jag dra ner på godis och bara äta på helgerna, för att jag vet att jag kommer må så mycket bättre då. Sen ska jag röra på mig, och gå en promenad eller springa eller vad som, för det finns inget bättre än känslan när man rört på fläsket!
Och för det andra så ska jag skaffa någon att prata med. Känner att jag behöver det innan jag går in i väggen eller nåt, för i vissa perioder mår jag verkligen skit, utan att jag riktigt vet varför och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag måste hitta mig själv nu.

jaja. Förövrigt har jag lite ont i magen just nu.. Undrar om det är utav godiset jag ätit eller att jag har praktik i morgon, ska åka buss och inte vet vart jag ska riktigt? Men ja, det ordnar sig antar jag.

Ha det fint hörrni, för nu ska jag ut en sväng och sen blir det tvn!

HUGS.



Kommentarer
amanda

puss



"Everything is going to be okey"



Ja, skaffa någon du kan prata med.

för jag hatar att se dig så nere hela tiden utan att veta vad jag ska göra.



Jag älskar dig.

2010-05-23 @ 23:19:28
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0