Too high

Hej på er! :)

Dagen har varit bra och jag har haft nåt att göra i stort sätt hela tiden, vilket är skönt! Man känner sig verkligen behövd på det där stället! ;) hehe.
Nu är jag hemma igen, och ska sova i min stora sköna säng helt själv, utan någon Amanda som tar täcket! Skööönt ;) hihi. Nejvars, riktigt så farligt är det väl inte men jag älskar att sova själv! Blir så förbannad annars.. Blir så jävla arg när jag sover. ha!

Sitter just nu och lyssnar på fina Camela Leierth och längtar tills klockan blir nio och det är Grey's Anatomy!
Fram till dess ska jag inte göra någonting har jag bestämt mig för! Finns det nått bättre? :D (gosh, ni måste tro att jag är latast i Norge.?)

Tänkte också dela med mig av lite bilder. Inget speciellt men ändå :)
So here we go!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0