what?

Hallå hallå!

Fryser och gäspar och hade tänkt att jag skulle sova en stund men upptäckte att klockan var halv tre och Maja och Kristin kommer när som (hoppas jag!?) och vi ska gå och fika. Hoppas på att det är goda bullar idag för jag är så sjukt hungrig just nu! Eller så är det någon sån där konsting känsla efter att man har svalt ett tuggummi? Bara jag som får sånt?



Har kommit fram till att jag behöver nåt mer intressant att skriva om.. Jag menar hur kul är det att sitta och läsa att nu ska jag fika och nu har jag en lektion kvar sen ska jag inte göra nånting! WOHO! Ni måste ju vara riktigt avundssjuka på mitt händelserika och roliga liv! OMG liksom. nejmen, jaa. Har tröttnat på det här, men det lär väl knappast bli någon ändring, jag menar, det händer ju inte så himla mycket här i Gamleby, och ännu mindre hemma hos mor och far. Gamlebys största händelse den här veckan: KOUTSLÄPP! Arla bjuder på mjölk och bullar, ojoj! Inte dåligt.



Jaha nehepp..
Nu kom mina inte så glada spenor tillbaka, men jag är glad för nu blir det fika och nu är jag inte ensam längre. Awesome.

Vi hörs!


Fina fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0