- Jag är en av alla dom som har ett liv utan nätter, utan dagar.

Hur kommer det sig att jag inte förflyttat mig från sängen idag? vet inte vart min ork till att göra saker tagit vägen.
Idag är ingen bra dag, och jag vet inte varför.
Sitter och försöker komma på något till skoltidingen, men det går verkligen inte. Inte tillräckligt kreativ. Får panik och mår illa när jag tänker på skolan just nu. Idag är det i alla fall så. Känner mig ganska så kass när jag knappt gjort någonting till den där jävla tidningen.

Tror jag ska göra några cornflakeskakor, sen tröstäta, och så lyssna på Lasse. Och Kent. Fint.

[Och ibland är allting kaos,
och jag blir mörkrädd mitt på dan.
Ibland behöver jag en paus
och är Du hyfsat likada
n
kan vi gå vilse genom stan.]
- En av alla dom - Lars Winnerbäck.



Kommentarer
Storasyster

Korn fläsk kakor heter det:)

2010-11-23 @ 18:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0