allt och inget

Ibland ångrar man att man tagit bort bilddagboken.
Skulle kunna dö för att få kolla på massa gamla bilder nu! haha. Himla kul. Fast jag är också hjärtligt glad över att jag inte har kvar min. Hu vad pinsamt. Vad tänkte man på när man la upp allt där?
Hur som helst. Planerar att leta fram massa gamla bilder i morgon, eller nåt. Tror att jag ska ha några på en skiva nån stans. Kan bli kul, mhm.

Iaf.
Jag undrar varför jag har sånna problem med att gå och lägga mig. Kommer ångra mig så himla hårt i morgon att jag inte gick och la mig skapligt. Måste ju duscha i morgon!??!?!?!? herre min tid. kommer dö.

så godnatt nu. Bäst att publicera detta innan mamma stänger av modemet.
Känns meningslöst men ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0