don't let yourself fall apart

Gillar inte att jag ställde klockan på nio, men lyckades somna om och vakna vid halv elva. Saknar nästan att vara sådär stressad som jag alltid var förr, då jag inte klarade av att sova till mer än nio.
aja. Skulle egetnligen tagit en tidig buss in till vimmerby och filmat alla "utescener" till våran musikvideo, men vi kom fram till att det var ganska ovärt att åka in i det här vädret. Tror inte att den skulle bli så himla bra när det blåser och snöar och har sig. Så, jag gick och la mig igen. Och sov som sagt, lite för länge. (kommer förmodligen ha stora problem med att somna ikväll)

Så, vad händer nu? ingen aning. Tror jag ska börja med att gå ner och ta en slev hostmedicin. Tyvärr.
haha, förövrigt så har jag fått träningsvärk i magen för att jag hostar så mycket. Kan man det? Jag kan nog det iaf.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0