du skulle vilja glida som jag

God morgon!

Är på så otroligt mycket bättre humör idag än igår! Har betsämt mig för att inte jobba idag, vilket jag egentligen borde eftersom jag inte jobbat på hur länge som helsts. Men jag tänker inte gå dit utan att tjäna ett enda öre pga att det inte finns några nya listor. Så näe, in my ass att jag tänker gå dit idag.
Hoppas istället på att min mamma vill ut och åka lite bil så att jag kan övningsköra in till vimmerby och köpa några hyllor till mitt rum! Nu jäklar ska jag få ordning här!
Skulle kunna göra 711 saker idag! Typ, städa hela huset, städa bilen (vilket jag redan gjort), rensa ur massa garderober och skåp, möblera om, ta kort, plugga. Är på humör för precis allt idag! Tror att jag börjar bli sjuk. seriöst. Det här är inte normalt.

yesbox. Nu ska jag käka, plocka ur diskmaskinen och dricka te. (ni la märke till plocka ur diskmaskinen va? yepp, är nog ganska så sjuk ja.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0