!@#%¤$

Ni anar inte hur sur/störd/törtt/jagvetinte, jag är just nu. Inte jag heller faktiskt.
Går och stör ihjäl mig på att mitt rum är så äckligt tråkigt och har nu slängt ut det mesta här ifrån samtidgt som jag letar tapeter och möbler. Jätte passande när jag är så himla fattig och inte har råd att köpa nånting. Funderar ändå skarpt på att köpa upp alla mina pengar på några fjösiga hyllor, en tv-bänk och lite vit målarfärg.
Känns jättebra att jag ska ställa tillbaka allt som det var från början nu. Tror jag ska spy lite på det när jag ändå är igång. hahaha, ÅÅÅÅÅÅÅHH. Seriöst. Fan. Näe. Orkar. Inte.

Dålig dålig dag.
Nu ska jag deppa lite med Lasse och Kent, sen kanske jag lyckas bli en aning gladare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0