jag svek mig själv så se mig som en varning

Vaknade vid halv tio med huvudvärk. Gick upp och käka en macka och sov till nu. Gr8.

Hur som helst så följde jag med mor och far och så grannen till simhallen igår. Var så otroligt rastlös och kände att jag lika gärna kunde följa med och passa på att sola lite, så why not?
Min ibland otroligt snälla mamma lät mig övningsköra hem och jag kickade ass! Med tanke på att jag brukar få 711 motorstopp, och att jag igår inte fick ett enda, så gjorde jag faktiskt det. Hur cool är inte jag?

Nu ni, nu ska jag slänga i mig nåt ätbart. Plugga lite. Och sen ska jag faktiskt lyssna på Röd. Varför har jag gömt den skivan långt in bland alla andra skivor? aja, nu ska den i alla fall spelas på högsta volym!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0