Lillördag!

Bara jag som får lust att skriva med tre L vid såna här tillfällen? Det är ju ändå Lill och sen Lördag. Lilllördag. aja.
Onsdag idag, och det innebär Grey's Anatomy och te ikväll. Perfekt! Har precis fått i mig den där äckliga hostmedicinen, så nu är jag fit for fight! typ. USCH. hatar hostmedicin! Det kan vara det äckligaste jag vet. Någon lakrits liknande smak, som är hundra gånger äckligare än lakrits och då är det äckligt. Fattar väl att det kan gå an om man nu gillar lakrits.. Men ja, bara hålla för näsan, svälja och dricka/äta massor innan man släpper näsan igen. Funkar fin fint!

Hur som hest. (haha.) HUR SOM HELST, så ska jag gå ner och hämta några cornflakeskakor till Grey's nu.
Sen ska jag sova, för igår somnade jag alldeles för sent.

så, godnatt med er!




Kommentarer
DAISY

Tack! är så himla nöjd :D

2010-11-24 @ 23:51:38
URL: http://daisykewk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0