Livet leker!

NOT!

Idag är det ingen bra idag. Idag orkar vi ingenting. Och idag är jag tydligen skitsofren eftersom att jag skrev vi. (ja jag vet att det stavas "schizofren" men det är ju mycket roligare sådär)

Tänkte göra en lista på saker som inte är bra idag:


1. Det snöar och är blaskigt och äckligt. Och man blir blaskig och äcklig när man går ut.
2. Jag är trött och vill sova men måste plugga....
3. Min mentor skriver på facebook att det kommer bli en intensiv eftermiddag i morgon. Jag O R K A R inte.
4. Jag har bränt mig på tungan..
5. Har en riktig "bad hairday" - dag. Och en "bad faceday" - dag. Och en "bad clothesday" - dag typ. Inget är rätt idag. (kul att jag skriver day, och sen dag. Blir dag dag liksom. hehe. kul.)
6. Jag har ätit nutella. Idag igen. OCH pummes...
7. Amanda är i Stockholm..
8. Min katt luktar bajs.

Kan göra en ytterst kort lista på vad som just precis i skrivandets stund blev bra:

1. Min katt luktar inte bajs längre, utan är nu en blöt katt. hahah. Stackars liten. Ni ska höra honom när han blir badad. Garvar ihjäl. hehehe.
2. Min fleecetröja är skön och varm!

Därav en hyffsat glad bild! Vill ju inte smitta av mig med mitt dåliga humör, nej nej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0