måste vara två

Nu sådär efter en omgång på orbitrecken så är jag så hilma glad! Har precis bestämt att jag ska iväg till Västervik en snabbis efter skolan i morgon med en fin vän, och förhoppningsvis två fina vänner! Och på lördag kommer mina systerbarn hit (haha, hatar att säga systerbarn för att det låter så himla.. old. eller som att jag är så himla old), och så det bästa av allt, Amanda kommer hem i helgen! Som jag längtat! Så vi beger oss ut och röjer på lördag för att träffa massa människor. Kommer bli helt perfekt!
Och därefter så har jag om ungefär en vecka, en hel vecka i Hultsfred vilket innebär mycket pojkvän och mycket sovmorgon. FINT.

Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag fixar lite te till Kenza & Tyra show!

Puss!



Kommentarer
epis

:D:D:D <3

2010-11-25 @ 21:25:39
filippaa'

superfin header :)

allt bra?

2010-11-26 @ 19:30:41
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0