Och du & jag håller andan och håller händer i språnget

Funderar på om jag ska gå och lägga mig typ nu, och gå upp jättetidigt i morgon och springa ett varv och sen plugga lite, eller om jag ska vara uppe halva natten och typ sova bort halva dagen i morgon och aldrig mer plugga i hela mitt liv... hmm.
Är så himla slö idag att jag blir rädd. Somnade till och med i skolan. (nästan i alla fall. vi såg en film på ca en timma och jag minns ingenting för att jag satt och nickade hela tiden. hehe, måste sätt kul ut)

Tror faktiskt jag går och lägger mig snart faktiskt, istället för att slösa bort en massa tid i morgon.

Förövrigt så är Mannen i den vita hatten riktigt fin idag. Kent är riktigt fint idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0