hon kunde va någon annan, någon bättre om hon slöt ögonen

Tjaaaa!
Skulle mest av allt vilja sova just nu men tänkte vara lite duktig och försöka hålla ögonen öppna så att jag kan somna ikväll och så att jag kan göra färdigt engelskan. Mm, vi får se hur det går.
Förövrigt så har jag suttit och funderat ut en hel hög med grejer som jag verkligen behöver just nu. Tänkte dela med mig lite: 1. En vinterjacka! Börjar bli riktigt kallt att gå i den där tunna höstjackan nu. Så idag tog jag en 2-3 år gammal vinterjacka, och jag kände verkligen hur jag har vuxit ur den, och då menar jag inte att den är för liten.. 2. En stickad tröja! För att det är det skönaste man kan ha på sig när det är såhär kallt. 3. En väska. Ska bara lyckas hitta en som är stor nog för att min dator ska få plats i den. 4. En parfym. 5. Nästa vecka. Nu helst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0