one time

Tjaaaa!

Inte haft motivationen till att blogga idag men här kommer den!
Drog ut på en värlbehövlig promenad när jag kom hem. Så underbart skönt att rensa hjärnan lite! Kände att det var precis vad jag behövde så nu är jag back on track! ;)
Har en hel del att göra idag känner jag. Ska göra klart två arbeten till skolan och komma på nåt att göra till skoltidningen! TIPS NÅGON!? Känner mig inte så himla kreativ just nu, och dör av att aldrig komma på nåt..
Sen ska jag försöka att bli näst intill färdig med packandet. Känns helt stört att det bara är en vanlig skoldag kvar nu innan det är Stockholm och Turkiet! WOHO!

jaja. Nu ska jag fortsätta att lyssna på Justin Bieber och sätta ihop min höstspellista på spotify ;)

See yah!


Kommentarer
Anonym

åh så glad jag blir :)))

2010-10-11 @ 21:17:12
Mogge

JUSTIN BIEBER! why :'(

2010-10-12 @ 02:46:47
Matilda

För att han gjorde mig glad igår Morgan :)

2010-10-12 @ 08:11:48
URL: http://matildastridh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0