stress ute

Har stressat runt som en snurrig höna sen jag kom hem. Hade lite svårt med att komma fram till vart jag skulle börja.
Packa upp? Sova? Städa? Plugga? SOVA!? Är så grymt trött.. Trots att jag sov i stort sätt hela flygresan och bilresan hem. Lyckades hur som helst packa upp allt och dra en drajv med dammsugaren. Mer än så har jag inte gjort idag.
Planerar också att inte gå till skolan i morgon. Har fått ledigt för i morgon med (för att jag inte visste just då om jag skulle komma hem typ inatt, men ändå) och känner att jag inte kommer kunna åstakomma särskillt mycket i morgon ändå. Skulle i så fall ha matteprov och redovisning på nåt som jag absolut inte är färdig med så att ehhhh. Skippar nog det.

NU, ska jag alldeles strax slänga upp bilderna jag lovade :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0