vi två, 17 år

Åhå.

Det går sakta men säkert framåt med frågorna. Mest sakta kanske men ändå.. Ska försöka få till några roliga antingen eller nu hade jag tänkt. Helst lite musik inriktakt, eller nåt. Förslag någon? (för jag brukar ju få så himla många svar när jag frågar nåt. he he)

När jag är färdig så ska jag belöna mig själv med att kolla på Grey's Anatomy tills jag somnar. Och då ska jag sova stenhårt. Mycket och länge.
Och i morgon hörrni, då ska jag ha en så himla fin dag. Ska ta en promenad, käka gott, duscha och göra hårinpackning och ha fotbad och allt sånt där! Sen är jag banne mig redo för Rookie!

Godnatt.♥



Kommentarer
Anonym

Fin bild, Matilda!

Kram från Johanna!!

2010-10-31 @ 19:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0