young folks

Jahaja Matilda.. Hur gick det med det där att sova tidigt!?
Nu ska jag iaf gå och tvätta mitt fejs, och sen ni.. Då jäklar ska jag sova.

Har massor att fixa i morgon och känns som att jag kommer glömma bort hälften! Först och främst ska jag komma ihåg att packa ner det sista till idrotten i morgon. Vi ska ju självklart till simhallen. Jippi.
Sen, MÅSTE JAG VERKLIGEN PLUGGA I MORGON! hejaheja. Inte bara sådär småfjösigt, utan verkligen plugga. ohja.
och sen, ska jag skena runt på stan, lämna tillbaka en bok, låna en bok, leta bikini och lite annat, plus att jag ska skena in på banken och föra över lite pengar till mamma och växla lite pengar till Turkiet. WOHO. I morgon är det bara tre veckor kvar. Love it. Och idag är det bara tre veckor kvar tills man blir 17. Hallelujah! Tänkte att ni ville veta. Sen ska jag hinna städa också!!!!! Herre min tid.

Jaja.
Sova var det.

Godnatt!
PS. Blir så himla stolt när MORGAN läst min blogg :)♥




Kommentarer
Mogge

:P det är bäst att du sköter din blogg bra nu annars så kanske jag slutar att läsa den, så känn ingen press :)

2010-09-23 @ 15:54:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0