ZzZzZz

Hallå!

Känner mig ännu mer död än igår.. trodde inte det var möjligt.
Började förövrigt dagen med att försova mig och fick stressa som bara den. duktigt.
Skolan har varit ungefär lika bra som vanligt! Älskar att jag älskar Gyro! :) Hade rörlig bild första lektionen och spelade in en kompisfilm med Sofie, som vi sedan ska klippa. Har inte garvat så mycket på länge! Har ni tur så kanske den hamnar här nån gång i framtiden ;) hehe.

Nu ska jag ner och käka kvällsmat och sedan flööööta framför tvn. Idag orkar vi bara inte vara nyttiga helt enkelt.


Kommentarer
amanda

blir så himla glad när du älskar gyro :D :D :D

2010-09-02 @ 21:15:20
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0