Det är ingen som pratar längre, Det är såna dagar som vänder allt upp och ner

Känns som att det var evigheter sen jag skrev någonting här.. Har aldrig någon ork, och har aldrig någon lust. Undrar var alla får sin enerig ifrån, för jag har verkligen ingen kvar. Det händer massor just nu, samtidigt som det inte händer någonting. Har påsklov och har fördröjt tiden med att jobba ute i trädgården där det finns hur mycket som helst att göra, mest för att bara inte tänka så mycket. Bara koppla bort allting.
Annars då? Jo, har påsklov, och har det i ungefär en vecka framåt. Känns underbart, men har redan ångest för att skolan börjar snart. Jag vill inte dit. Jag vill inte vara ensam.
Ska sluta med sånt här snart, för det gör ingenting bättre av att jag ska sitta och lämna ut mig såhär, faktiskt. Funderar på att ta bort hela bloggen istället, så slipper man tänka på den mer. Den är ändå bara fylld med ångest.
Hursomhelst, livet är upp och ner, ut och in, och jag vet inte vad. Nu ska jag laga mat.


Kommentarer
amanda

NEJE, för helvete:) du kommer sakna den om du tar bort den!

2011-04-30 @ 10:59:45
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0