do you shark?

Sitter och tittar på bilder på snygga människor och blir sjukt förbannad och djup deprimerad. Hatar snygga männsikor ibland. Och hatar när vissa ser så himla mycket äldre ut än vad de egentligen är. Trodde att en 96a var lika gammal som jag var.. Tills jag såg vilket år hon var född då.. Känner att jag själv ser ut som en femåring, eller däromkring. Ligger nog efter lite i utvecklingen, och känner att jag verkligen inte såg ut sådär när jag gick i åttan. herregud vilken mardröm det var. Vill helst inte minnas den tiden alls.

Men men.. Tänkte sluta klaga nu. Jag är ju snygg som jag är! Ni ser ju själva!

Hoppas ni sharkade ironin där. Annars är ni tråkiga. (hahha, älskar att byta ut "hajjade" eller "hajjar" mot den engelska betydelsen. haha, jag menar: "do you shark? HUR KUL ÄR INTE DET!?!?!)


Kommentarer
Mia

"Do you shark?", haha! Så härligt, det måste jag börja använda! :)

2011-04-10 @ 19:34:35
URL: http://miaelisa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0