Fredagar och ångest.

Får äcklig ångets över alla omöjliga uppgifter i skolan. Alltid lika jobbigt med Gresse-uppgifter en fredagseftermiddag när man är skit slut och bara vill hem. Blir inget gjort alls. Vi ska gemföra könsfördelningen i musikvärlden. Okej, fine, det är ju kul och så, men inte en fredag. Och inte när det är sjukt krångliga frågor, och inte när man måste söka efter helt omöjliga saker på internet, och verkligen inte när man är världens sämsta på att söka fakta på internet. Klagoblogg.se.
Känenr såhär, att jag jobbar med det här i de tjugo minuterna som är kvar av lektionen, sen tänker jag släppa allt över helgen och bara gliiiiiida. hehe. Om det funkar, det vet jag inte. Lyckas aldlrig slappna av när jag vet att jag borde varit klar den här lektionen, men istället har jag knappt börjat. Känns bra.

Hur som helst. Fredag idag, och jag ska invänta pojkvännen innan vi åker hem och äter väldens godaste mat: Enchiladas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0