En lista.

Okej, ni får ursäkta men jag lider av tristess.

 

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Min nageltrångoperation! För sisodär två månader sen om ni ville veta! Ni kan få se min lilla tå om ni klickar HÄR!(fast inlindad i bandage då..)
piercing: Öronen! Gjorde det under fotbollsäsongen.. det var ju sådär. Kan ju säga såhär: Fick ta nya hål när den var slut.. eftersom man inte får ha örhängen när man spelar fotboll...
sport: Fotboll.
husdjur: Katt? eller ja. Katt, hund och häst var väl vad vi hade när jag kom till.
semester: Min första riktiga var väl Alanya nu i höstas! En underbar vecka! Om ni vill kika på lite bilder så finns det några här. :)
konsert: Första riktiga var väl Kent i Linköping 2008.
kärlek: haha, det beror väl på hur man ser det? Trodde min första kärlek var i sexan/sjuan.. Men nu vet jag ju att det inte var något emot hur kär jag är nu.

JUST NU:

äter du: Ingenting.
dricker du: Ingenting :)
ska du: Jag har faktiskt ingen aning. Fördröja tiden tills BigBrother början.. Frågan är: Ska jag äta? Städa? Plugga? Träna? Bada? tror fasen jag ska bada.. japp, jag ska bada. (mamma har köpt massa bubblor och badsalt, so why not liksom?)
lyssnar du på: The Sounds - Wish You Were Here
väntar du på: noooooothing.
tittar du på: tha dator.
har på du på dig: Pyjamasbyxor och bh.(Om ni tycker att det är intressant så hittade jag ingen skön tröja att ta på mig så jag tänkte "SCREW THAT" ungefär..)

DIN FRAMTID:
barn: jaa. jo, nån gång. Helst två. Inte fler.
giftermål: Har väl alltid tänkt mig det där jättestora bröllopet med en fet vit klänning och allt vad det innebär.. men jag vet inte. Varför gifta sig? haha. Men jo, någon gång kanske.

karriär: Mjaa. Vore ju nåt. En fet karriär liksom. Men har nog hellre familj. Känns som att det är svårt att ha båda.

 

VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Beror på? Just nu: båda!
kortare eller längre: hahah.. ha. eh ja.. om frågan är om en kille ska vara kortare eller längre än mig så svarar jag helt klart längre.
snygg mage eller snygga armar: Ouf. Armar kanske.. Fast mage äår ju inte så fel heller kanske. Men ja, säger armar. tack.
busig eller lydig: haha. båda?

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Naaaaae..
tappat bort glasögon/linser: Glasögon ja. Linserna brukar jag tappa i handfatet...
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: hahhahha, alltså. När jag var liten så tog mamma nyckeln till vapenskåpet när de skulle åka iväg någon stans.. Sen trodde min bror att jag tagit den, så han tvingade mig och min granne/bästa vän Morgan att leta reda på den, och vi fick inte komma ner till undervåningen om vi inte hittat den.. Så efter ett tag gav vi upp, letade fram min systers fina lackskor som fanns i en garderob och klättrade ut genom fönstret.. hahha. Det bästa var att när vi nästan var framme hos Morgan stannade vi hos grannen som kanske bor 100 meter ifrån och frågade om vi kunde få skjuts till Morgan. hahahha. Fina tider det där.
röntgats: Nej.

krossat någons hjärta: Naae, eller jo.. kanske.
nobbat någon : haha, ja.
gråtit när någon dött: ja.

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Näe.. Inte kärlek kanske, men attraktion.
gud: nej.
mirakel: nej.
aliens: nej.
magi: näe.
ett himmelrike: Nej.
tomten: ja, självklart.
änglar: aaaa, fast näe.
transformers: haha

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja :)
önskar du att du bodde någon annanstans? jo, ibland.
tycker andra att du är attraktiv? haha, i have no idea.
dricker du? vatten såklart!
använder du droger? nej! och tänker aldrig göra heller.
vilket schampo använder du? Olika hela tiden. I morse var det Respons som luktade nektar! hehe
vilken parfym använder du? Britney Speras - Midnight Fantasy, DKNY och Christina Aguilera - Royal Desire.
vad är du rädd för? Ensamhet, mörker och spöken!
gillar du att tvätta? haha nja. Det värsta är att hänga upp skiten.........

 



Kommentarer
maja

hahahah höll på o garva ihjäl mig när ja läste om mogges o din rymning :D buuus

2011-04-02 @ 10:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0