Won't Let Them Tear Us Apart

Hatar den här dagen stenhårt. Började med att jag tittade på klockan någon minut innan larmet skulle gå och trodde verkligen att den skulle visa att klockan var typ 02.00. Hade ju varit underbart, men så var ju inte fallet. Såklart.
Nu mår jag verkligen skit. Har konstig huvudvärk och mår illa. Skönt. Får äckligt ont runt ögat, som slutar med att ögat börjar svida och rinna. Whaaaat liksom?
Nu tänkte jag faktiskt i väntan på att min pöjk ska sluta, lägga mig ner på bänken och sova en stund. 

Gillar att det blir en skugga på mitt öga så att det ser ut som ett stort svart hål. Fint. Tack.
hahah, gick sådär när Isabella ville vara med på kort. Hon var lite för svart.


Kommentarer
Isabella

Svart ska det va! ;)

2011-04-16 @ 23:31:46
URL: http://blackrose.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0