Jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns.

Jag måste ha norges tråkigaste blogg. Finner ingen motivation till att skriva nånstans. Vet inte vad jag ska skriva om. Känns som jag bara sitter och nöter samma ord om och om igen.
Hur som helst så är imorgon sista dagen innan sportlovet! Känns helt okej. Eller helt underbart skönt kanske? Avslutas med  en redovisning som jag inte alls ser fram emot. Ska redovisa om all musik och allt ljud i en film, och visa klipp. Bra att jag inte är ett dugg förberedd.
Annars då? Har tillbringat nästan alla ensamma kvällar den här veckan åt att träna och prova sommarkläder. haha. Kan stå i timmar och göra det! Snälla ge mig lite värme snart? Och snälla, kan jag få bli brun? Ser ju ut som ett lik.
Det verkligen kliar i fingrarna efter att få shoppa massa sommarkläder nu! Eller kläder överhuvudtaget faktiskt. Har suttit några timmar (!) idag och försökt hitta en klänning att ha nästa helg på G-festen (WOHO! Kliar i fötterna också efter att få dansa och ha så jäkla kul kan jag lova!!!) men när jag väl hittat en vågar jag inte skicka efter för jag brukar aldrig kunna ha det jag beställt för att det alltid ska vara för stora eller för små storlekar. fy.

Nu - sooova.
I morgon startar vi lovet med att åka till pojkvännen och och inte bara fira att det är lov, utan också att vi haft fem fina månader tillsammans. Känns helt sjukt faktiskt, men guuud vad jag är kär i den där mannnen. :)♥

Godnatt!




Kommentarer
epis

hahah :D oj den där mannen ;) :D nu blev jag glad! :D:D<3

2011-02-17 @ 22:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0