och publiken i bakersta raden verkligen hatade mig till hälften av sina hjärtan

Hallå!
Har haft fullt upp med skolarbeten de senaste dagarna, och har ingen motivation till att skriva.
Hur som helst, så har jag precis kört ett litet träningspass och tagit en liten dusch och känner mig fräsch och fit for skidor i morgon. Ska iväg med skolan och jag har börjat förbereda mig mentalt för att komma hem med sju brutna ben. Helt allvarligt så är jag nästan säker på att jag kommer bryta benet i morgon. Är livrädd. Har aldrig stått på ett par skider i hela mitt liv, och om jag nu skulle lyckas ta mig upp i liften så kommer jag köra störtlopp ner. Bryter inte jag nåt ben så kommer jag i alla fall orsaka en olycka i morgon. haha. Rädd tjej.
Nu får det bli en liten smoothie och ett ägg och sedan packa det sista inför i morgon. Ska nämligen iväg på firmafest direkt efter skidbacken!
Puss!
Såhär söt var jag idag. Tyckte att jag behövde brillor när det snöade.


Kommentarer
epis

låter lite proffsigt med firmafest ;) <3

2011-02-10 @ 20:52:15
Isabella

Snygging! :D

HAAAHAHHAHHA aso jag är livrädd.

Gjorde nyss ett tidsinställt inlägg som kommer upp medan vi är i backen om oss o våran rädsla inför skidåkandet. ;)

2011-02-10 @ 21:50:50
URL: http://blackrose.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0