Se upp i backen!

Woho. Har kommit hem välbehållen från backen och är otroligt stolt över mig själv.
Första åket var störtlopp, och fick slänga mig på rumpan ett flertal gånger för att inte åka rakt ut i skogen eller köra ännu mer störlopp och bryta benen. På nåt sätt så hamande jag i skogen i alla fall. Men sen, andra åket, då var jag rena proffset. Nästan. Lyckades bara ramla i liften några gånger.
Sen skulle vi åka hem, men vi kom inte så långt för att bussen körde i diket. Bara rakt ut sådär. Blev lite rädd ett tag. Klicka HÄR en gång. (så förstår ni hur det lät i bussen just då.)
Lagom äcklig och sådär efter en heldag i backen så var det bara att byta om och fixa till sig på skoltoan innan man drog iväg på firmafest. Glamouröst. Mitt hår luktade grillrök och det kändes nog på flera mils avstånd. Mysig tjej.
Bjöds i alla fall på tacos och lite skratt. Riktigt kul kväll!

Nu ska jag fortsätta mitt glamourösa liv med att plugga.


Kommentarer
Isabella

Aso shit så bra vi var, är oxå sjukt stolt över oss. :)

FÅR VI GÖRA OM.

Ja, så söta!

2011-02-11 @ 21:54:35
URL: http://blackrose.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0