GlädJs.

Har ganska ont i mitt huvud och vill mycket helst gå och dö i min säng istället för att plugga engelska. Blir inte mitt dåliga humör och mitt huvud min död så blir det engelskan. Lovar.
Hur som helst så gläds jag åt (alltså näe, det kan inte stavas "gläds"? tycker att det skulle behöva va med ett j i det hela. Glädjs? Gläjds? Glädje alltså, fast att jag glädjs (gläds) åt nåt. Måste vara världens fulaste ord. Kan trycka in ett fuwq och ett h också när jag ändå håller på.) Hur som helst så gläjfuwqhds jag åt att det är P3GULD på lördag. Kommer bli hur bra som helst. Det enda problemet är att jag väldigt gärna vill ha mina fina kilklackar, men sen så har ju jag en tå som har väldigt ont och jag håller på att svimma varje gång jag får på mig skon. Skönt. Får väl låna ett par converse av en vän och gå runt i mina korvben och se lite tattig ut. Men vi är ändå glada över lördagen. Ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0