like a lady

Ligger i sängen, dricker lite oboy och snorar och hostar lite. Mitt huvud kan inte sluta göra ont och jag känner att döden är nära nu. Har gått och blivit helt sjukt sjuk på en dag bara sådär. (fyndigt med sjukt sjuk, jag vet) iaf, hoppas att jag inte blir värre än såhär för då vet jag inte vad jag gör. Känner mig så äckligt slö och känner hur mycket jag behöver plugga men hur mycket mer gärna jag vill/behöver sova. Så tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen och be till gud att jag blir frisk snart. På tal om den där gud så vill jag tacka honom för att mina båda lärare är sjuka och jag är därför ledig i morgon! Känns skönt att inte behöva vara hemma och vara sjuk och missa massa utan istället vara hemma för att man är ledig.
Nu, en bra film.


Kommentarer
beatrice

Ameen duråå! du är ju 7kt mycket snyggare liiixoom!

2011-01-29 @ 22:08:45
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0