P3 guld igår

Tänkte berätta lite om igår. Var ju alltså på P3 GULD med skolan. Kan börja med att säga att det var något av det bästa jag varit med om, och jag hade så underbart kul!
Vi kom fram till Lisebergshallen runt ett och fick reda på vad vi skulle  göra under kvällen. Ungefär hälften blev seat-fillers och vi, den andra hälften blev statister på Håkan. Sen var det genrep hela dagen fram tills klockan fem, då blev det att slänga i sig en hamburgare och springa tillbaka till Lisebergshallen, byta om och sedan upp på scen. Eller ja, inte riktigt. Men ni som såg galan vet att det var en våning precis bakom/över scen och där stod vi och dansade. Skakade i hela kroppen och var så jäkla nervös, men sen kom Håkan och vi dansade röven av oss, bokstavligt talat. Glad att jag inte backade ur den här gången, för jag hade så jävla kul!
Efteråt var det att gå vidare och kolla på galan/agera seat-filler resten av kvällen.
Det blev en grym kväll måste jag säga! Och fina Robyn var lika grym hon. Älskar hennes nya låt Call Your Girlfriend, som faktiskt hade världspremiär igår.
Tog tyvärr inte några bilder igår.. Kände att jag inte kunde dra med mig den upp när vi skulle dansa.. Men ni kan ju alltid gå in på SVT play och kika på galan om ni inte gjort det redan. Och om ni kollar precis i början när Håkan sjunger så lär ni nog se mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0