what have I done to fall so hard for you?

Tjaaaa! Här sitter jag med fötterna i ett fotbad och lever livet. Nja, inte riktigt. Slöar mig genom lovet, och ska njuta av de tre sista dagarna nu. Börjar med att förmodligen se en film med pojkvännen min, och i morgon forsätter det med att umgås med mina fyra bäst. Helt underbart. Sen drar skolan igång igen på tisdag. Känns helt okej. Haft ångest över skolan hela lovet men känner nu att det ska bli skönt att komma igång igen. Känns också ganska skönt att vårterminen alltid går så fort. :)

Hur som helst, så ska jag faktiskt ta ur mina fötter ur detta fotbad innan de ser ut som två russin.


[random bild från någon bildlektion, men ganska så passande en fredag som denna]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0